پرتکرار ترین پرسش ها

2 پرسش
  • چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
    جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 02161930010 اقدام نمائید.
  • میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟
    امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد. در همین راستا شرکت آی شاپ مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد. جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 02161930010 اقدام نمائید.