سوالات متداول

راهنمای خرید از فروشگاه اینترنتی نیازکده:

انتخاب محصول: در مرحله نخست شما بایستی محصول یا محصولات مورد نظر خود را با زدن دکمه افزودن به سبد خرید انتخاب نمائید. توجه فرمائید که برخی از محصولات دارای رنگبندی می باشند که بایستی ابتدا رنگ مورد نظر را در صفحه محصول انتخاب و سپس دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید.

رفتن به صفحه سبد خرید: در مرحله دوم شما بایستی به صفحه سبد خرید که دکمه میانبر آن در منوی بالای صفحه قابل مشاهده هست بروید. در این صفحه مواردی همچون نام محصول انتخابی، تعداد، قیمت محصول و… قابل مشاهده می باشد. در نهایت با زدن دکمه ادامه جهت ثبت آدرس به صفحه تسویه حساب بروید.

رفتن به صفحه تسویه حساب: پس از زدن دکمه ادامه جهت ثبت آدرس، وارد صفحه تسویه حساب می شوید. در این صفحه اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، استان، شهر، آدرس پستی کامل، کدپستی ۱۰ رقمی، شماره تلفن همراه، ایمیل (اختیاری) را بایستی تکمیل کنید. فروشگاه اینترنتی نیازکده دارای ۲ درگاه بانکی پارسیان و ملت می باشد که کلیه کارت های عضو شتاب قادر به استفاده از این ۲ درگاه می باشند. شما بایستی یکی از این ۲ درگاه را بسته به تمایل خود انتخاب کنید. در قسمت بعد تیک توافق با قوانین و مقررات را فعال کرده و در نهایت دکمه پرداخت و ثبت سفارش را بزنید. شما با زدن این دکمه به درگاه انتخابی خود متصل شده و وارد صفحه پرداخت بانک می شوید. پس از پرداخت هزینه و زدن دکمه تکمیل فرایند خرید به وبسایت فروشگاه اینترنتی نیازکده بازگشته و اطلاعات فاکتور خود را دریافت می کنید. به شماره موبایلی که در صفحه تسویه حساب درج کرده اید، یک پیامک تائید خرید ارسال می شود. در صورت نیاز جهت بررسی آدرس و هماهنگی های بیشتر امکان تماس تلفنی با شما وجود دارد. لذا خواهشمند است شماره موبایل ثبت شده در قسمت تسویه حساب، شماره فعال و پاسخگو باشد.

سوال1: ارسال مرسولات از چه طریق و در چه ساعاتی انجام می گیرد؟

ما به سراسر کشور ارسال داریم وارسال کلیه مرسولات در این فروشگاه توسط شرکت ملی پست ایران (پست سفارشی) و در ساعات اداری صورت می گیرد. لذا مشتری موظف است آدرسی را ثبت نماید که در ساعات اداری، خود یا نماینده او در آن آدرس حضور داشته باشد.

سوال2: مدت زمان ارسال کالا چقدر می باشد؟

کلیه سفارشات ثبت شده روز بعد از سفارش تحویل اداره پست می گردد. مدت زمان تحویل کالا بین 2 تا حداکثر 8 روز کاری از تحویل مرسوله به اداره پست می باشد.  ( سفارشات تهران با پیک و یک روزه تحویل داده خواهد شد )

سوال3: هزینه ارسال کالا چقدر است؟

هزینه ارسال برای کلیه استان ها با هر تعداد خرید و هر وزنی نرخ ثابت 18 هزار تومان می باشد.

سوال4: آیا قیمت ها و موجودی محصولات سایت بروز است؟

بله. قیمت ها و موجودی محصولات سایت بروز است و همه روزه توسط مدیریت سایت کنترل و بررسی می شود. همچنین جهت سهولت در خرید مشتریان، محصولات ناموجود به صورت اتوماتیک از سایت حذف می شوند و فقط محصولات موجود در انبار قابل رویت هستند.

سوال5: پرداخت هزینه کالا به چه صورت است؟

پرداخت هزینه کالا در فروشگاه نیازکده به صورت آنلاین و از طریق یکی از  ۲ درگاه بانک پارسیان و ملت به انتخاب مشتری انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه کارت های عضو شتاب قادر به خرید از این ۲ درگاه می باشند.

سوال6 : آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

خیر. خرید از فروشگاه اینترنتی نیازکده فقط از طریق وب سایت امکان پذیر است.

سوال7: آیا سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی و سایر مجوزها است؟

بله. در قسمت پایین سایت، نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت قابل مشاهده می باشد.

سوال 8 : در صورت خرابی یا شکستگی کالای دریافتی چگونه عمل کنم؟

کلیه کالاها قبل از ارسال مورد بازبینی کامل قرار گرفته و نهایت دقت در بسته بندی صورت می گیرد. در صورت شکستگی یا خرابی کالای دریافتی، مشتری موظف است مراتب را طی ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به فروشگاه اعلام نماید. جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان انواع راههای ارتباطی در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه ارتباط با ما قابل دسترس می باشد.

اگر سوال شما در موارد بالا نبود میتوانید در اینجا برایمان ارسال کنید تا پاسخ آن را دریافت کنید.





    captcha

    بستن
    مقایسه